Sortida de BTT i orientació a 3r ESO

A principis de novembre dins l’assignatura d’Educació física els alumnes de 3r d’ESO varen participar a la sortida de BTT. Aquesta sortida consisteix en una combinació de sortida en bicicleta i orientació. Ens varem desplaçar pel carril bici fins a l’àrea recreativa del Pla dels Socs de Salt. Una vegada allà primer de tot varen esmorzar i es varen organitzar per parelles per participar en l’activitat d’orientació.  Prèviament els professors havien organitzat un circuit d’orientació amagant fites que els alumnes amb l’ajuda d’un plànol havien de localitzar. Algunes parelles varen treballar de valent en equip aconseguint trobar les 16 fites en un temps record!. Una vegada acabada l’activitat varem retornar també pel carril bici fins a l’institut. Una bona jornada d’activitat física i esport acompanyada d’un temps excepcional!.