Sortida al teatre a Girona amb 1r d’ESO

El passat dimecres 26 d’abril, els alumnes de 1r d’ESO, acompanyats per les seves tutores (la Mar, la Mireia i la Laura), la coordinadora de nivell (la Mariona) i el professor de l’optativa de Teatre (en Marc), van realitzar una sortida a Girona. Primer de tot, van anar a veure l’obra de teatre “L’assassinat del professor de matemàtiques”, una adaptació de la trilogia de l’escriptor de novel·la juvenil Jordi Sierra i Fabra. Un cop acabada l’obra, van dirigir-se al centre de la ciutat per tal de dur a terme una gimcana fotogràfica turística, passant per alguns dels punts més atractius i importants del casc històric de Girona. La veritat és que els alumnes s’ho van passar molt bé, l’obra de teatre va agradar i van divertir-se fotografiant-se en grup pels bonics racons de la ciutat. Esperem poder repetir-ho ben aviat!