Sortida a Girona per Temps de Flors amb els alumnes d’aula d’acollida

El passat dijous 16 de maig, els alumnes d’aula d’acollida van visitar a Girona la mostra de Temps de Flors. La visita va combinar el vessant cultural i històric amb la part lúdica.

Vam poder visitar els Banys Àrabs, els soterranis de la catedral de Girona, vam passejar pel Claustre i per l’interior de la catedral (amb la nau d’estil gòtic més ampla del món) i vam poder contemplar els mesos de l’any i les estacions al Tapís de la Creació. Als Banys Àrabs vam aprendre que, a l’edat mitjana, per entrar-hi havien de pagar una entrada i que portaven xancletes. I a Sant Pere de Galligants hi vam veure un propulsor i un trepant, entre altres peces interessants.

Heu vist mai una sirena? Sabríeu trobar “La bruixa de Girona”? Coneixeu algú que hagi vist La Cocollona, a l’Onyar? Doncs nosaltres ho vam intentar. Algunes coses les hem trobat i d’altres les haurem de continuar buscant… i ens ha agradat molt veure Girona i les flors.