Els alumnes de cicles formatius van a Barcelona

Ahir, dijous 26 de maig, els alumnes de cicles formatius d’informàtica vam fer una sortida a Barcelona on vam visitar el superordinador MareNostrum i després ens vam traslladar al Palau Robert per visualitzar l’exposició Nova Pantalla. El videojoc a Catalunya.

El MareNostrum és el superordinador més emblemàtic i més potent d’Espanya. A part de veure la impressionant màquina, ens van explicar que el superordinador està plenament dedicat a generar coneixement i que s’utilitza pràcticament en totes les disciplines científiques -des de l’astrofísica o la física de materials, passant per la biomedicina- i també en l’enginyeria i la indústria.

Nova Pantalla és la primera gran exposició dedicada totalment a la indústria del videojoc a Catalunya. El seu objectiu és apropar a tots els públics el procés de creació que hi ha darrere d’un videojoc, donar a conèixer els perfils professionals que hi participen i celebrar les grans produccions d’èxit internacional fetes pels estudis catalans.