S’han iniciat les activitats esportives extraescolars

Aquestes dues darreres setmanes hem iniciat les activitats esportives extraescolars, el divendres 27 de setembre iniciavem l’activitat de piragüisme i aquesta setmana passada hem iniciat les activitats de futbol sala i natació. En aquestes dues darreres activitats encara tenim places lliures per si hi ha alumnes interessats. Son dues activitats que es realitzen cada setmana durant tot el curs. el futbol es fa els dilluns de 4 a 5 de la tarda al pavelló poliesportiu i la natació es fa els dijous també de 4 a 5 de la tarda a la piscina municipal. Aquestes activitats estan organitzades per l’Associació Esportiva Escolar de l’institut amb l’objectiu que els alumnes gaudeixin d’activitats esportives en el temps de lleure, afavoreixin les relacions socials entre els nostres alumnes i tinguin un bon nivell de benestar físic . Volem agrair des d’aquí la bona disponibilitat de l’Ajuntament d’Anglès per tal de facilitar-nos l’utilització de les instal·lacions esportives municipals.