PROJECTE STRAVA

Durant el 3r trimestre, l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de cultura esportiva, ha iniciat el “projecte strava“. Aquest projecte té com a finalitat fomentar la pràctica d’activitat física durant el temps lliure de l’alumnat dins i fora del centre educatiu.

Durant set setmanes, l’alumnat ha de dur a terme una activitat setmanal de senderisme o bicicleta dins l’horari de la matèria, i una activitat lliure fora del centre. S’ha creat un club esportiu a l’aplicació de mòbil “strava“, i l’objectiu és recórrer el màxim de kilòmetres entre el professorat i l’alumnat de la matèria durant el transcurs del projecte.

L’activitat estrella d’aquest projecte serà completar amb bicicleta la distància que separa Anglès de Sant Feliu de Guíxols (60 km). El premi final serà fer nit en un càmping per celebrar l’esforç dut a terme.