Projecte da Vinci i el Congrés de Joves Científics i Científiques de Catalunya

El Projecte da Vinci està format per un grup d’alumnes de tots els nivells de l’ESO. Aquest projecte té com a objectiu proporcionar un espai on els alumnes puguin ampliar els seus aprenentatges i gaudir-ne amb activitats acadèmiques d’ampliació curricular.

El projecte s’inicia aquest curs per primera vegada amb una proposta científica que s’encabeix en el Congrés de Joves Científiques i Científics de Catalunya. Consisteix en un projecte d’investigació per comprovar si al nostre municipi seguim una dieta SALUDABLE i SOSTENIBLE.

Totes les activitats de recerca, estudi, anàlisi i gestió d’informació que han dut a terme els alumnes durant el curs s’han concretat en una jornada d’intercanvi de coneixements i de tallers al Congrés de Joves Científiques i Científics de Catalunya
que va tenir lloc el dimarts 31 de maig a Olot a la Sala Torín.

La jornada va ser interessantíssima i gratificant per a tothom. A banda de la presentació de les diferents investigacions dels diferents instituts que hi participaven, també es van fer tallers relacionats amb aspectes de l’alimentació i la sostenibilitat, sense oblidar la presència de l’art. Cada institut va presentar un espectacle musical per amenitzar les presentacions. El resultat va ser un magnífic congrés científic i artístic.

Us deixem el pòster científic que els alumnes van confegir pel Congrés i algunes fotografies.

Gràcies a tots els companys/es per fer-ho possible, per la paciència i la comprensió i per la dedicació en la realització de les diferents activitats.

L’enhorabona als alumnes que hi van participar per la feina ben feta.