Primeres Impressions 16-17

La revista Primeres Impressions, edició del curs 16-17, ja ha sortit del forn i ha arribat a l’institut. Aquesta revista es fa a partir del relat de les primeres impressions dels alumnes de 1r d’ESO quan arriben a l’institut per primera vegada per estudiar. Dirigida i coordinada per en Lluís Solé i amb la col.laboració de les tutores dels tres grups de primer, és una revista molt esperada cada any, tant pels alumnes, com pels professors i els pares i mares perquè ofereix una mirada innocent i espontània dels primers dies del curs escolar, quan entres en un nou món que coneixes poc. Les seves sensacions són diverses, des de la por i les inseguretats, passant per la il.lusió i l’empenta per anotar una nova experiència en la seva encara curta vida de nois i noies de 12 anys.

D’aquí a uns dies se’n donarà un exemplar a cada alumne de 1r d’ESO i és la revista que l’institut fa arribar també a tots els alumnes de 6è de primària, com a carta de presentació d’un retrat del centre fet pels mateixos alumnes en un moment molt concret de la seva vida escolar. Passats uns mesos, la fotografia seria -i ben sovint ho expressen així- plena de matisos diferents més o menys intensos segons el punt de vista de cadascun d’ells.
“Falcó de notícies”, 9 de febrer 2017