Presentació i defensa dels Treballs de Recerca

La setmana vinent comença una de les grans proves per als alumnes de 2n de Batxillerat: són els ambiciosos, temuts i estimats treballs de recerca. Ambiciosos perquè tenen com a objectiu d’enfrontar-se a un tema que interessa l’alumne, però que alhora li genera molts dubtes de com l’encararà; temuts també ho són perquè representa moltes hores de feina i fins que no té el treball realment ben encaminat, l’alumne no està segur de si se’n sortirà o de si ha agafat un bon camí en la seva recerca. I finalment estimats també, perquè per als alumnes de Batxillerat el treball de recerca acaba esdevenint com un company de viatge dels seus estudis de secundària obligatòria, ja que el comencen a primer i el presenten a segon curs de Batxillerat. I encara podríem afegir que és un treball que pares, mares i germans també viuen intensament ja que acaben sent-ne partícips.
Aquesta setmana vinent i l’altra, i més concretament els dimarts dia 19 i dimarts 26, a partir de les 4 de la tarda, els alumnes faran la presentació oral i la defensa del seu treball de recerca. Es tracta d’un acte públic al qual s’ha convidat les famílies dels nois i noies, autoritats municipals i els regidors d’ensenyament, i els companys i companyes de l’institut, especialment de primer i segon de batxillerat.

Si us ve de gust i teniu temps per assistir a la presentació, ni que sigui la del vostre fill o filla, o la que us interessi una mica més per la raó que sigui, hi esteu ben convidats. Val la pena.
“Falcó de notícies”