Premis Llor i comiats

El dijous, 20 de juny, l’Institut Rafael Campalans, juntament amb l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes i la col·laboració de l’Ajuntament d’Anglès, va dur a terme a la Burés d’Anglès dos dels actes més importants del curs escolar: el Lliurament de Premis Llor i el comiat dels alumnes de 2n de Batxillerat, 2n d’SMX i 2n de DAM/DAW.

Els Premis Llor són els guardons amb què es distingeixen deu alumnes d’ESO que durant el curs han estat exemplars en algun dels valors que es treballen al centre. En aquesta edició, es van atorgar els següents premis: Llor a la companyonia per a Martí Bota Casadevall (4t A), Llor a l’esforç per a Martí Pou Bruns (1r D), Llor al pragmatisme per a Sergi Bueno Pont (1r D), Llor a la temprança per a Iona Vila Sala (1r B), Llor a la creativitat per a Èric Serrat Blanch (2n A), Llor a la proactivitat per a Francesc Moreno Morata (2n C), Llor a la resolució de conflictes per a Paula Roca Báez (3r C), Llor a la responsabilitat per a Genís Vila Planas (3r B), Llor a la superació dels obstacles per a Imane Hablaj (1r A), i Llor a la bonhomia per a Joan Bohóquez Ángel (3r B).

A més, en aquesta celebració, també es distingiren dos alumnes que, per motius diversos, han destacat en els estudis postobligatoris: el premi a l’excel·lència a Batxillerat va recaure en la Berta Coll Bosch, i el premi a l’excel·lència a Cicles Formatius en l’Aniol Fernández Cano (2n de DAM). També s’hi van fer públics els guanyadors del concurs per a la coberta de l’agenda 2019-2020 organitzat per l’AMPA: la Laia Armengol Subirà (1r C) i en Pol Busquets Botella (1r D). Finalment, atents a la importància d’estrènyer els vincles de l’Institut amb el teixit social, empresarial i cultural de la zona, es van donar dos guardons a una empresa i una institució properes per la seva col·laboració: l’Antex, i la Biblioteca d’Anglès Joaquim Bauxell. Per últim, els Mossos d’Esquadra van lliurar al centre un diploma per la seva participació en el programa d’Internet segura de la zona.

Ambdós actes van comptar amb parlaments diversos, d’entre els quals destaquem els discursos oferts per Roser Sidera, professora i exdirectora que es jubila enguany i que va ser homenatjada, Sandra Vila, també homenatjada com a presidenta sortint de l’AMPA, i Àstrid Desset, alcaldessa d’Anglès.