Premi #RobaUnLema

La Biblioteca d’Anglès ha fet entrega d’un premi que van guanyar dos alumnes d’aula d’acollida, en Mosab de 1rA i en Yuvraj de 1rC.

El concurs portava com a títol #RobaUnLema i es va realitzar en el taller en relació amb el llibre ‘Soc activista’, de Caroline Paul i Lauren Tamaki. El llibre és una guia pràctica per canviar el món, que conté consells per marcar la diferència i presenta històries inspiradores de nois i noies que han obert camí. A través del taller van reflexionar sobre quines estratègies es poden seguir per ajudar a frenar el canvi climàtic i conscienciar el nostre entorn, tot seguint l’exemple d’activistes com Greta Thunberg i altres joves que han aconseguit fer-se escoltar i canviar les coses.

L’activitat estava organitzada des de l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i el concurs proposava el repte de crear un lema tot utilitzant els lloms de diferents llibres com podeu veure a la fotografia.

El premi va ser un lot de llibres que ens va entregar la Georgina Linares, directora de la Biblioteca Joaquim Bauxell d’Anglès. Els alumnes estaven molt contents!