Premi extraordinari

La Berta Coll, l’Estel Planas, la Clàudia Solé i la Maria Ferrer han estat guanyadores amb una menció extraordinària pel seu treball de recerca i la creació d’un bloc a l’entorn del tema de la Recerca del Patrimoni Cultural, centrat en els gegants d’Anglès i de la Cellera de Ter per la seva participació al concurs esdelibro.es.  El treball ha estat realitzat per l’equip Grup1 +de8 de 3r d’ESO i una alumna de 4t del  nostre institut, amb la coordinació de la professora i coordinadora del grup +de8, Roser Sidera.
El jurat del concurs ha decidit, per unanimitat, reconèixer l’excel.lent qualitat del treball presentat, l’originalitat dels seus plantejaments i execució, el respecte de la propietat intel.lectual i l’esforç investigador dut a terme per les seves autores.
Val a dir que el curs passat l’institut també va rebre un altre premi extraordinari pel treball fet per unes alumnes de 4t d’ESO sobre el Patrimoni Industrial d’Anglès i centrat en les indústries Burés, que guanyaren l’Estel Artigas, l’Ariadna Torrent, la Manpreet Kaur, la Mar do Nascimento i l’Aina Luz.
Rebre aquest  premi  per segona vegada ens fa molt contents i ens sentim molt honorats del treball responsable i creatiu de les seves autores. Una felicitació ben grossa per totes elles!
Aquí teniu l’enllaç per poder mirar i gaudir del treball tan il.lustratiu i amè que han realitzat.
“Falcó de notícies”, 1 de juny de 2017