PATIS ACTIUS

Dins el projecte de patis actius, 60 alumnes de 1r a 4t d’ESO han participat durant tres mesos, els dimarts i dijous a l’hora del pati, al torneig de tenis taula organitzat per l’institut. S’ha fet una primera fase amb format lliga on tots els inscrits han jugat entre ells/es, i posteriorment una fase final on els quatre primers classificats de 1r i 2n, i de 3r i 4t, han fet una final four amb semifinals i finals. Per tancar el torneig s’ha fet entrega de premis a l’alumnat que ha quedat en 1a, 2a i 3a posició i s’ha animat a la resta a seguir participant a posteriors torneigs que es proposin durant les hores de pati. Amb aquesta iniciativa es vol fomentar la pràctica d’activitat física de l’alumnat durant els esbarjos, fent-los menys sedentaris i més actius.