Participem al FEM MATEMÀTIQUES

El FEM MATEMÀTIQUES Ã©s una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l’ESO. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya. El nostre centre, ja fa una bona colla d’anys que hi participa amb alumnes de primer i segon d’ESO.

Aquest any, tres alumnes de primer d’ESO, la Mar do Nascimento, Sónia Gameiro i Roger Maqueda, i tres alumnes de segon d’ESO, en Jaume Gelmà, l’Ariadna Quer i l’Ivet Rios, han superat la primera fase d’aquest concurs, en què han resolt tres problemes de manera brillant.

El proper dissabte 30 d’abril, se celebrarà al centre Bell-Lloc de Girona la segona fase, en la qual els nostres alumnes hauran de respondre les preguntes d’un qüestionari (de manera individual) i fer una gimcana matemàtica (de manera grupal) per tal d’intentar guanyar una plaça per a la fase catalana de la prova que es realitzarà al voltant del 12 de maig (dia escolar de les matemàtiques).

Des de l’institut d’Anglès, només ens queda desitjar-los molta sort en aquest dia i que puguin accedir a la següent fase del concurs.
“Falcó de notícies” 20 abril 2016