Moltes gràcies, ADEC!

Per tercer curs consecutiu, el nostre institut compta amb una Associació d’Estudiants (ADEC) compromesa amb l’organització de les festes, el voluntariat i la cohesió de tota la comunitat educativa. Avui han celebrat un esmorzar de final de curs en què se’ls ha lliurat un certificat de reconeixement.

Moltes gràcies, ADEC!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut