La recta numèrica humana

El divendres passat vam fer una classe de mates diferent, al pati! Vam fer una
activitat sobre els nombres enters. En concret, sumes i restes amb nombres enters.
A la classe, la professora va dir a cada alumne un nombre (positiu o negatiu) i vam
dibuixar-lo a la nostra llibreta. Un cop a fora el pati, vam construir una recta
numèrica. Després, dos companys ens anaven dient operacions. Per exemple, si
deien:
14 – 20 =
es posava un company al +14 i es movia 20 passes cap als nombres negatius, fins a
arribar al -6.
I si era:
+3 – 7 ens posem al +3 i fem 7 passes cap als negatius, de manera que arribem al –
4.

Manal Ammari (1rD)

Divendres passat vam sortir a fer una activitat al pati! Jo no m’ho esperava perquè
teníem classe de mates.
El joc consistia en què l’Aina ens deia un número i ens ho havíem d’apuntar. La
professora tenia dos ajudants, un s’encarregava de dir les operacions i l’altre les feia
amb la recta numèrica.
Rodrigo Mosquera (1rD)

El divendres passat a última hora ens tocava Matemàtiques. Quan vam començar la
classe, la professora ens va dir: “anem a fora a fer una activitat!”. Vam anar al pati i
ens vam posar tots en fila mirant endavant. Cadascú aguantava un nombre negatiu
o positiu. Jo era l’encarregat de fer les operacions i passava per davant dels
companys fins acabar a on corresponia.
Aleix Gil Rosado (1rD)