Jornada de portes obertes per a famílies d’alumnes de 6è

A l’Institut Rafael Campalans d’Anglès ens agrada preparar amb temps l’arribada dels nous alumnes de 1r d’ESO del curs vinent. Per aquest motiu, el dissabte 13 de març al matí tindrà lloc una Jornada de Portes Obertes adreçada a les famílies que complementarà la visita que l’equip directiu realitzarà durant els pròxims dies a les escoles de primària de la nostra àrea d’influència. En aquesta jornada duem a terme dues activitats:

1) Presentació d’un o dos membres del nostre equip directiu per explicar a les noies i els nois de 6è com treballem a l’Institut i poder respondre els dubtes que ens plantegin.

2) Visita informativa a l’Institut per a mares i pares d’alumnes de 6è.

Mitjançant aquest formulari, a més de fer-vos avinents aquestes accions, aprofitem per convidar-vos a la visita que hem preparat per a vosaltres; a continuació us en donem les dades:

Dia, hora i lloc: dissabte, 13 de març, al nostre Institut (plaça del Remei, 1). L’hora l’heu de triar vosaltres amb el formulari. Ho fem d’aquesta manera per poder fer grups petits i complir amb les normes de seguretat facilitades pels Departaments d’Educació i Salut. Us demanem, si us plau, que vingui només un familiar o tutor per cada alumne (els nens i nenes no poden venir). Per complir aquest formulari només heu d’apuntar la vostra adreça electrònica, el nom del familiar o tutor, l’escola de procedència, triar la franja horària i, dins de la franja, si queda plaça disponible, triar-la.

Què farem? Una presentació general a càrrec de l’equip directiu i una visita guiada pel centre.

La relació família i escola és molt important i per això des de l’Institut us volem dir que la nostra pàgina web és una finestra virtual que ens permet donar-nos a conèixer: www.institutcampalans.net

Informacions i dates importants a recordar

El període de presentació de la sol·licitud de preinscripció a l’Educació Secundària Obligatòria és del 17 al 24 de març de 2021.

Per a més informació podeu accedir als enllaços següents:

Esperem trobar-vos ben aviat en aquesta activitat!