Ja fem prou activitat física?

El proper dimecres 6 d’abril és el dia Mundial de l’activitat física. Des de la Generalitat de Catalunya s’impulsa per quart any consecutiu la celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF), el proper 6 d’abril de 2013 o qualsevol dia comprès entre el 3 i el 21 d’abril.
Al nostre institut hem organitzat una sèrie d’actes pel dimecres 10 d’abril amb l’objectiu “d’acumular 30 minuts d’activitat física cada dia” i amb el sublema d’aquest any “Activitat física sense barreres”.
L’objectiu de la diada és promoure l’activitat física entre tots els alumnes d’ESO i el professorat del centre. Hi ha programades tres activitats a les quals els alumnes es podran apuntar. Una serà una Masterclass Aeròbic/Funky, una altra serà una sortida amb bicicleta cap a Sant Julià i a Amer, i la tercera es tracta d’una caminada pels voltants d’Anglès
L’exercici físic programat per aquest dia especialment es farà a les dues últimes hores de classe, entre les 13h i les 15h.
Salut i kms!
“Falcó de notícies”