Imatge, veritat i poder

El passat divendres 11 de desembre els alumnes de 2n de batxillerat van participar a la Jornada de Filosofia de Girona 2015 que aquest any tractava el tema “Imatge, veritat i poder”. La jornada vol celebrar el Dia mundial de la Filosofia, fixat per la UNESCO el tercer dijous de novembre, data en que es commemora la injusta mort de Sòcrates.

Dotze instituts de les comarques gironines, ens vam trobar a la facultat de lletres de la UdG per debatre sobre el poder de la imatge, la seva capacitat per mostrar o amagar la realitat… Després ens vam desplaçar fins al teatre municipal de Girona on es van llegir algunes de les millors redaccions fetes pels estudiants i també vam poder seguir la interessant conferència del professor Xavier Antich. També vam gaudir de l’actuació musical de la nostra alumna Tània Matas, així com una breu obra teatral d’alumnes de l’institut Sant Elm de Sant Feliu de Guíxols.

Si voleu saber més sobre la Jornada i sobre el treball de preparació que es va fer abans podeu clicar aquí. També hi podeu veure fotos de la jornada i llegir les comunicacions guanyadores del nostre institut, les de l’Aura Cullell i l’Anna Vilarrubias.

Falcó de notícies