Guanyadors d’un primer premi del vídeoMAT 2016

Un grup d’alumnes de 2n d’ESO del  nostre institut ha guanyat un del primers premis en la categoria que correspon a 1r, 2n i 3r del concurs de matemàtiques Videomat. El curs passat un grup de noies de 3r també varen confeccionar un vídeo -que en el seu moment ja vam penjar en aquest web- van participar en aquest concurs, tot i que en aquell moment no van guanyar. Aquest any sí!
El jurat del vídeoMAT 2016, format per representants  del CESIRE del Departament d’Ensenyament, del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA), de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), de la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques de Catalunya (FEEMCAT), de la Societat Balear de Matemàtiques (SBM-Xeix), de l’Info K de TVC, de Cinema en curs, i per persones independents del món de les Matemàtiques i el món audiovisual, ha concedit els premis d’enguany, entre els quals el nostre.
Els alumnes, molt contents, acompanyats d’alguns pares i del professor de matemàtiques del centre, Rafael Martí, van rebre el guardó pel seu vídeo titulat Només es poden enrajolar parets amb quadrilàters? Els alumnes havien de plantejar una qüestió i resoldre-la matemàticament, i tot seguit fer el vídeo.
A sota mateix, hi teniu l’enllaç que us permetrà visionar el vídeo i gaudir del bon treball matemàtic que han realitzat aquests nois i noies.
Moltes felicitats, alumnes i professor!

“Falcó de notícies” 21 de maig 2016