Graduacions de 2n de BAT, 2n de SMX, 2n de DAM i 2n de DAW

El passat divendres, 17 de maig, vam celebrar les graduacions dels alumnes més grans de l’Institut: 2n de Batxillerat, 2n de SMX, 2n de DAM i 2n de DAW. Va ser una tarda intensa i plena d’emocions. Acompanyats pels seus familiars, amics i docents els nostres alumnes tanquen una etapa i inicien un camí ple de nous reptes.

Us dedico les paraules amb les que l’escriptor Joan Salvat-Papasseit aconsellava als poetes en minúscula:

“Jo us invito, poetes, a que sigueu futurs, és a dir, immortals. A que canteu avui com el dia d’avui. Que no mideu els versos, ni els compteu amb els dits, ni els cobreu amb diners. Vivim sempre de nou. El demà és més bell sempre que el passat. I si voleu rimar, podeu rimar, però sigueu Poetes, Poetes amb majúscula altius, valents, heroics i sobretot sincers”.

Felicitats i us desitjo en nom de l’equip directiu i del claustre de professors de l’Institut Rafael Campalans molt d’èxit i felicitat en la nova etapa que enceteu!

Montse Domingo