Fem de voluntaris a 4t d’ESO

Aquest any a l’institut estem fent una nova assignatura que es diu Aprenentatge i Servei. Per fer-ho hem de triar un voluntariat que hem d’anar fent durant tot aquest curs. Cada alumne ha pogut triar un voluntariat i podíem escollir entre “Grans Moments”, “De tu a tu”, “Internet segura”, “Banc de Sang” i “Voluntariat a dins de l’institut”.

Algun ja està en funcionament! Ja hem començat les primeres formacions amb unes xerrades informatives. A partir d’aquí comencem el voluntariat que en el cas d'”Internet Segura” i “De tu a tu” consistirà a anar a les escoles dels pobles propers per conscienciar-los de diferents temes de l’actualitat, com per exemple, la diversitat, el perill del ciberassetjament…

El servei de “Banc de Sang” començarà al febrer. Els que faran de voluntaris, ajudaran a la gent que hi participa en una donació, que es farà al juny. Farem un eslògan, un cartell, un logotip… per informar a la població i animar-la a ajudar i a donar sang. També acompanyaran als voluntaris durant l’estona que estan fent la donació.

En el voluntariat “Grans Moments” hem d’anar un cop per setmana i passar una estona amb els avis del centre de dia el Cuc, d’aquesta manera evitem que els nostres avis es puguin sentir sols i allunyats de la societat i sentir-se més acompanyats. Ells passen una bona estona amb nosaltres i nosaltres amb ells.
Anima’t a fer de voluntari!