Entrevista a l’alcalde Jordi Pibernat

El passat dilluns 17 d’abril els i les alumnes de primer de batxillerat de l’assignatura de Ciutadania, política i dret, vàrem anar a l’Ajuntament d’Anglès per entrevistar a en Jordi Pibernat, actual alcalde d’Anglès.

Amb els alumnes d’aquesta matèria vam elaborar un seguit de preguntes per l’alcalde d’Anglès que se separaven per diferents apartats. El primer bloc eren preguntes més personals, el segon bloc tractava sobre la participació de la ciutadania a l’hora de prendre decisions per a la millora del poble i també el dia de les eleccions; el tercer bloc tractava sobre el funcionament de l’ajuntament i el cinquè i últim bloc tractava sobre les eleccions municipals, aprofitant que ja s’acosten.

Gràcies a aquesta activitat, vam poder saber de primera mà com funciona l’Ajuntament d’Anglès, tant pel dia de les eleccions, com quan s’han de prendre decisions per avançar en els projectes del poble, a més de tota la informació extra que ens va proporcionar. Va ser una experiència molt interessant i diferent, ja que vam poder veure l’Ajuntament des de dins.