Empreses d’informàtica cerquen alumnes

Una empresa d’informàtica, Coritel del Grup Accenture, líder en el desenvolupament de solucions tecnològiques, s’ha posat en contacte amb l’institut Rafael Campalans perquè els facilitem estudiants que hagin fet el Cicle Superior d’informàtica per tal d’anar a treballar amb ells.
Han cercat joves sense experiència professional, que tinguin disponibilitat immediata, i amb ganes d’incorporar-se a una gran empresa i desenvolupar la seva carrera en el món de la tecnologia com a programadors.
Com que els nostres estudiants encara són precisament estudiants, no els poden agafar per treballar però sí que des del centre ens hem posat en contacte amb exalumnes nostres que no  tenien feina i que estaven disponibles perquè es presentessin, i en cas que es posessin d’acord en les condicions poguessin entrar-hi a treballar. De moment ja n’hem col.locat un parell. Creiem que és una bona notícia i ens enorgulleix que les empreses s’interessin pels  nostres alumnes com a futurs professionals de la informàtica.
“Falcó de notícies”