Els guanyadors de l’Olimpíada d’Economia 2016

PREMIATS 2016
Aquest any ha estat la primera vegada que alumnes de l’institut participaven a l’Olimpíada d’Economia que organitza la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG. I per ser el primer cop no ha estat gens malament, ja que la nostra alumna de 2n de Batxillerat, Anna Jordà Rigau s’ha emportat un bon cinquè lloc. L’Anna ha explicat que ha estat una magnífica experiència que li ha permès posar a prova els seus coneixements fora del context de l’aula de l’institut, i a més de ser un bon exercici de preparació de les proves de selectivitat, les PAU.
Els tres primers classificats (per ordre alfabètic) de la fase local UdG de les Olimpíades d’Economia 2016 van ser:
Vanessa Castelló Morales del  Col·legi La Salle de Girona.
Nil Díaz Lloancy  de  l’Institut  Cap Norfeu de Roses.
Carla Feliu Vila  de  l’Institut  Pla de l’Estany de Banyoles.
El dia del lliurament de premis es comunicarà l’ordre dels premiats. L’enhorabona als tres guanyadors/res i als seus respectius Centres i professors/res, Elisa Boix, Magda Tresseras i Adriana Bonet.
A més dels 3 guanyadors que reben el premi, els resultats de la resta de classificats fins a la desena posició són els següents:
4a posició: Judith Poch Ollé de l’Institut Jaume Vicens Vives de Girona.
5a posició: Anna Jordà Rigau de l’Institut Rafael Campalans d’Anglès.
6a posició: David Cot Cañigueral de l’Institut de Cassà de la Selva.
7a posició: Mario Güera Duch de l’Institut Serrallarga de Blanes.
8a posició: Irene Rodríguez López de l’Institut Montilivi de Girona.
9a posició: Paula Llanet Ferrer de  l’Institut Cap Norfeu de Roses.
10a posició: Rosó Soler Paulí de l’Institut Jaume Vicens Vives de Girona.
Felicitem també tots els estudiants/tes i centres participants, pel seu interès i bon fer en les proves de la fase local de l’Olimpíada.
L’acte de lliurament de premis tindrà lloc dilluns, 6 de juny de 2016 a les 17,30h, juntament amb responsables de les entitats col·laboradores. Es realitzarà a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG.
En aquest acte és lliuraran els premis als tres guanyadors de la fase local, que a més, passaran a participar a la fase final que tindrà lloc a la Universitat de Valladolid,  els dies 22, 23 i 24 de juny de 2016.
“Falcó de notícies”, 1 de junt 2016