ELS DRETS HUMANS A L’INSTITUT

El 10 de desembre de 1948 es va proclama la Declaració universal dels Drets Humans. Ara fa, doncs, 70 anys. L’institut ens hem afegit a la diversitats d’actes que es fan arreu del món per commemorar l’efemèride, que marca el moment en que la humanitat pren consciència que tots els éssers humans tenim uns drets que s’han de respectar si volem viure en pau, llibertat i seguretat.

Els alumnes de 4t d’ESO de l’assignatura de Cultura i valors ètics han estat treballant les darreres setmanes per donar a conèixer aquest aniversari, la Declaració dels Drets Humans i el lamentable incompliment de molts d’aquests drets en la vida de moltes persones d’aquí i d’arreu del món.

Han fet un seguit de cartells per l’entrada de l’institut (amb la col·laboració del professor de plàstica), altres cartells per posar per diversos espais de l’institut. Uns altres alumnes han fet breu vídeo divulgatiu per passar a totes les classes i uns altres alumnes han preparat un kahoot, un concurs on line sobre els drets humans.

Per aprofitar tot aquest treball a les aules, els professorat del departament de Ciències Socials dedicaran una estona al llarg de la setmana a mirar el vídeo, jugar al kahoot, comentar els cartells….que han preparat l’alumnat de 4t d’ESO de Cultura i Valors ètics.

Més endavant podreu a mirar el vídeo i participar d’aquesta celebració, amb l’ànim de que tots ens sentim compromesos a fer cada cop més efectius els Drets Humans en el nostre entorn.