El curs 2020-2021, ben segur

Des de fa dies treballem perquè l’arribada o la tornada de l’alumnat al nostre Institut Rafael Campalans siguin les més segures possibles en un context de pandèmia com el que vivim. Les decisions del Departament d’Educació s’estan prenent estretament amb el Departament de Salut, per tal d’oferir a tota la comunitat educativa la tranquil·litat i la confiança necessàries. Aviat us farem a mans el nostre Pla d’organització, un document amb què us informarem de les mesures concretes i específiques que adoptem al nostre centre per desenvolupar amb les màximes garanties sanitàries la tasca educativa que tenim encomanada. Entretant, us adjuntem la Carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles, i també l’annex Altres recomanacions i procediment d’actuació, que de ben segur us resultaran molt útils i aclaridors.