Dia mundial de l’activitat física i la salut

El dimarts 10 d’abril hem celebrat el Dia mundial de l’activitat física i la salut amb quatre activitats d’activitat física i esport en la que hi han participat tots els alumnes d’ESO i de 1r de Batxillerat, així com tot el seu professorat. Distribuïts els participants, tant alumnes com professors, en les activitats que ells mateixos han escollit, les tres darreres hores de classe de la jornada han estat dedicades als valors que es commemora aquest dia.

Les activitats que s’han portat a terme i que els alumnes han pogut escollir han estat: caminada de senderisme, torneig de tennis-taula, activitats dirigides amb suport musical i duatló (carrera, bicicleta, carrera). Els alumnes de 1r de Batxillerat han estat els encarregats de col·laborar amb l’organització dels diferents esdeveniments.