Dia Europeu de les Llengües

L’institut es va afegir a la celebració del Dia Europeu de les Llengües , promogut  per la Comissió Europea i el Consell d’Europa, com un signe identitari del nostre centre educatiu de donar importància totes les llengües europees. Per això ahir, dia 26 de setembre, vam aturar les classes ordinàries durant mitja hora i tots els alumnes presents van escoltar el manifest del Consell d’Europa en defensa de la diversitat lingüística com un instrument clau per una major comprensió entre els pobles diversos.  Tot seguit uns alumnes de 2n de Batxillerat van llegir un escrit en què reflexionaven sobre l’existència i la defensa de la llengua pròpia i la necessària defensa i estima de totes les llengües del món.
Com a preparació de la celebració del Dia Europeu de les Llengües, els alumnes d’ESO, motivats pels tutors i les tutores, van participar en una mena de “joc”, que consistia a pensar i triar “la paraula en català que més m’estimo”. Aquesta paraula triada per cadascú passaria a formar part d’un grafisme en forma de cor que volia simbolitzar la seva tria. Aquest cor ha estat present al hall de l’institut durant tota la setmana, i ha esta la nostra aportació iconogràfica a la diada. Ben segur que els pares i mares que vau assistir a la reunió de dimarts al vespre ja el vau poder contemplar.
“Falcó de notícies”