Descans d’estiu

Estem en època estiuenca, no hi ha classe, per als alumnes, però a l’institut estem treballant per tancar el curs que fa poc hem acabat, i està tot en marxa per preparar el nou curs: horaris d’alumnes, grups i professorat, arranjament de les aules, reposició del material, neteja a fons, pintura, electricista i paletes… tot allò que fa falta per tenir la casa a punt per quan hàgim de tornar a començar les classes, al mes de setembre. Mentrestant els que puguin gaudir del descans d’estiu que ho facin, sense oblidar, però, que les millors vacances i la millor preparació per al nou curs no és fer un reset total, sinó pensar que és bo aprofitar per llegir per plaer, o per aprendre coses noves, i pensar que estem fent un descans que ens ha de servir a tots -alumnes i professorat- per reprendre el curs d’aquí a molt poc.
Aviat rebreu la carta informativa, a través del correu electrònic, per preparar el material i el nou curs.
Una abraçada a tots i fins aviat.
“Equip directiu”, 18 de juliol 2016