Delegats i delegades en el projecte 3D

Aquest curs 2014-2015, el nostre institut participa en el programa delegats/des en 3D, un projecte del departament de joventut de la Generalitat de Catalunya que pretén fomentar la cultura participativa en els centres educatius, a través del desenvolupament d’un projecte concret escollit pel mateix alumnat i implementat de forma participativa.
El programa es duu a terme a tercer d’ESO i consisteix en 5 sessions d’assessorament per a tutors/tutores i 5 sessions per a delegats/des, que són dutes a terme per un professional expert en el foment de la participació.
Entre sessió i sessió, durant les hores de tutoria, els delegats i el professorat posaran en pràctica amb tot el grup classe, allò que han après en les sessions d’assessorament. Aquestes dinàmiques de treball compten amb el suport d’una aplicació on line que permet la interacció entre tots els participants.
“Falcó de notícies”