Cicle 2021-22 del taller: Internet Segura. Projecte de Tu a Tu: voluntariat que ofereixen els Mossos d’Esquadra.

Després de l’aturada a causa de la pandèmia, hem reprès presencialment el taller d’Internet Segura que els nostres alumnes de 4t d’ESO ofereixen als alumnes de primària d’Anglès i de la Cellera de Ter i, als alumnes de 1r d’ESO del nostre institut.

Aquest cicle de xerrades-tallers es va iniciar el 2 de desembre de 2021 amb la visita a l’Escola FEDAC i s’ha tancat el 10 de març de 2022 amb la presentació als nostres alumnes de 1r d’ESO.

Els alumnes de 4t d’ESO han realitzat un taller sobre els perills d’Internet i les xarxes socials als alumnes de 6è de l’Escola FEDAC, de l’escola Pompeu Fabra, de l’escola Juncadella de la Cellera de Ter i als alumnes de 1r d’ESO del nostre institut. L’experiència ha estat molt enriquidora i gratificant per tothom, alumnes i docents. Agraïm a totes les escoles -l’Escola Pompeu Fabra, l’Escola FEDAC i l’Escola Juncadella- la seva col·laboració i l’excel·lent acollida. Moltíssimes gràcies!

Als nois i noies de 4t d’ESO, l’enhorabona per la feina ben feta!