Cantata per la pau, UAP

Un any més alguns alumnes de 2n d’ESO han participat com a cantaires de la Cantata per la Pau, UAP. Aquest projecte transmet valors de tolerància i solidaritat a través de la música durant tota la setmana en què més d’un miler d’alumnes passen per l’escenari del Teatre Municipal de Girona per explicar-nos una història amb un  rerefons solidari. Aquest curs l’obra portava per títol “Galielo Galilei, raó, fe i ciència”, que ens ha fet reflexionar sobre si allò que ens diuen és cert i si les normes sota les quals vivim són errònies o no, és a dir hem intentat fomentar l’esperit crític dels nostres alumnes.
Els companys dels cantaires juntament amb els alumnes de 1r van gaudir de l’espectacle el divendres 31 de gener i el dissabte a les 18h els alumnes voluntaris van tornar a actuar davant de les seves famílies i públic general.
Us deixem l’enllaç a les millors imatges: