Campanya de recollida d’aliments a l’institut per a Caritas d’Anglès

Aquest curs 2015-16, els alumnes de tercer d’ESO han participat en una nova edició del projecte Delegats/des en 3D, que depèn de la Direcció General de Joventut de la Generalitat de Catalunya i que té com a objectiu principal fomentar la participació dels nois i noies en la dinàmica de l’institut.

Aquest any, amb l’ajuda d’un tècnic de joventut, dels tutors i de la coordinadora del consell de delegats, es va decidir dur a terme un projecte que té com a objectiu final recollir aliments entre la comunitat educativa de l’institut -alumnes, professors, famílies i personal d’administració i serveis – per portar-los a Caritas que, en col·laboració amb els Serveis Socials del municipi, els repartirà  entre les famílies del municipi que més ho necessiten.

Aquesta recollida d’aliments es durà a terme durant la setmana del 16 a 20 de maig de 2016. Els aliments més adequats són aquells que tenen una llarga caducitat com, per exemple, els llegums, l’arròs, la pasta, la farina, l’oli, les llaunes -tonyina, sardines, pinya i préssec en almívar, sucs de fruita- etc.

Als alumnes de 3r d’ESO els fa molta il·lusió tirar endavant aquest projecte que els involucra a tots i a totes. Agraeixen per endavant la col.laboració de tothom.
Alumnat de tercer A i tercer B de l’institut Rafael Campalans