BEQUES FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA

Resultat d'imatges de Amancio Ortega becas

Amancio Ortega, creador i propietari del grup INDITEX (Massimo Dutti, Zara…), a més de dedicar-se als seus negocis, lidera una fundació, FUNDACIÓN AMANCIO ORTEGA, que dedica recursos perquè els estudiants de secundària de 4t d'ESO puguin cursar el primer de Batxillerat als Estats Units o al Canadà. Les famílies dels alumnes interessats no han de fer front a cap despesa perquè si s'obté aquesta beca, totes les necessitats bàsiques d'un estudiant d'aquesta edat queden cobertes.

Viure un temps en un país d'una cultura i llengua diferent de la nostra, amb uns mètodes d'aprenentatge també diferents, és una experiència molt i molt enriquidora per tots aquells estudiants que en tenen l'oportunitat.

Tot seguit us posem l'enllaç perquè sapigueu quines són les bases que es demanen i què cal fer per poder guanyar una d'aquestes beques. https://becas.faortega.org/
En el nostre centre tenim alumnes que han sol.licitat aquesta beca, per a l'obtenció de la qual el primer requisit és tenir una nota mínima de 8 en la matèria de llengua anglesa.

Si creieu que podeu aspirar a obtenir una beca d'aquestes característiques i viure una experiència irrepetible, llegiu-vos la informació que trobareu a l'enllaç.

"Falcó de notícies"