Activitats per als alumnes de 6è i les seves famílies

Benvolgudes famílies d’alumnes de 6è,

Com cada any, a l’Institut Rafael Campalans d’Anglès ens agrada preparar amb temps l’arribada dels nous alumnes de 1r d’ESO del curs vinent. Per aquest motiu, duem a terme tres activitats:

• Visita a l’escola d’un o dos membres del nostre equip directiu per tal d’explicar a les noies i les noies de 6è com treballem a l’Institut i poder respondre els dubtes que ens plantegin.
  • Visita informativa a l’Institut per a mares i pares d’alumnes de 6è.
  • Visita a l’Institut de les noies i els nois de 6è, acompanyats dels seus tutors i tutores.

A més de fer-vos avinents aquestes accions, aprofitem per convidar-vos a la visita que hem preparat per a vosaltres; a continuació us en donem les dades:

• Dia, hora i lloc: dijous, 28 de març, a les 19 h i a la Biblioteca de l’Institut Rafael Campalans.
  • Què farem? Primer una presentació general a càrrec de l’equip directiu, després una visita guiada pel centre i, finalment, un temps per tal de conèixer-nos una mica més i atendre de forma més personalitzada els vostres dubtes tot picant uns bunyols i fent una copeta.
  • A qui s’adreça aquesta visita? A les mares i pares, ja que els vostres fills i filles vindran un dia diferent. D’altra banda, per qüestions d’aforament, us preguem que vingueu una sola persona per família.
  • Cal confirmació. Per tal de tenir-ho tot a punt adequadament ens cal saber quantes persones serem; per aquest motiu necessitem que confirmeu la vostra assistència abans del 26 de març trucant al telèfon 972 42 12 07.

Esperem trobar-vos ben aviat en aquesta activitat; entretant, rebeu les nostres més cordials salutacions,