Activitat audiovisual sobre convivència al centre

El dia 7 de maig l’exalumne Pau Rodríguez estudiant de l’escola universitària ERAM, amb una colla d’alumnes voluntaris van realitzar la gravació d’un audiovisual per conscienciar als seus companys de la importància de la bona convivència en el centre. Aquesta activitat va començar el dia de la celebració de Sant Jordi en la que van preparar el guió i les idees que volien transmetre i va culminar el dilluns passat amb la seva gravació. Encara queda una darrera sessió del procés d’edició en la que aprendran a fer el muntatge del vídeo.

Els alumnes participants es van sentir per un dia directors, tècnics de càmera, tècnics de so… talment com si fossin professionals i han trobat l’activitat molt enriquidora.