Dimecres 29 de febrer, vaga d'estudiants

El Consell de delegats de l’Institut Rafael Campalans ha sol·licitat adherir-se a la vaga convocada pels Sindicats d’estudiants prevista pel proper dimecres 29 de febrer. La finalitat d’aquesta vaga és mostrar el rebuig cap a les retallades que s’estan produint a l’ensenyament públic.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no poden participar en aquestes convocatòries (de manera que han de romandre a l’institut), però la resta de l’alumnat, sí. Atesa la sol·licitud del Consell i observat tot el protocol establert, l’Equip directiu autoritza aquesta jornada de vaga.

El professorat no està convocat, de manera que assistirà al centre amb normalitat i atendrà els alumnes que lliurement hagin decidit no fer vaga. El menjador i transport escolar funcionaran amb normalitat.

Equip directiu