Xerrada emprenedora 2018

Durant aquesta setmana, ens han visitat la Sí­lvia Fàbrega i la Montse González, tècniques de Creació d’Empreses en el Consell Comarcal la Selva, per explicar la seva tasca d’assessorament d’emprenedors als alumnes de 1r de batxillerat i en l’Itinerari de 4t ESO, així com també, les funcions del Centre de Negocis La Selva, ubicat a Santa Coloma de Farners.

En aquestes xerrades, els alumnes s’aproximen en els conceptes treballats a classe, com per exemple a la importància de la bona entesa dels socis i la seva implicació en l’empresa per tal d’aconseguir l’èxit empresarial, ja que els beneficis econòmics també són el fruit de la col·laboració, l’esforç i la motivació per tirar endavant un negoci.

Per acabar d’arrodonir la xerrada, en Toni de Cal Mariner ha compartit la seva experiència com a emprenedor. D’una forma molt propera, ens ha explicat que sempre s’ha anat renovant tenint en compte les necessitats dels clients i que el seu aprenentatge és causat per la maduresa del negoci i estar informat a través de la participació tant d’actes organitzats pel Consell Comarcal com municipals. També, va insistir que la motivació i les ganes de millorar són importants per portar un negoci i fer-lo créixer.