Els alumnes del grup +de8 a les tutories de 1r d’ESO

El passat divendres dia 1 de març, alguns i algunes alumnes del Grup +de8 van visitar les tutories de 1r d’ESO per explicar als alumnes d’aquest curs en què consisteix el Grup +de8, un projecte que ja fa anys que portem a terme des del nostre centre, i que té com a objectiu treballar per l’excel·lència a través de la realització d’activitats que fomenten la investigació, l’autonomia i la creativitat.

Van explicar quines activitats estan realitzant durant aquest curs i van compartir quina ha estat la seva experiència i què els esta aportant formar part d’aquest grup.

Aprofitem per animar-vos a entrar al bloc del Grup+de8 (diarijove+de8) i fer una ullada a les publicacions d’aquest grup d’alumnes. Podreu veure fotografies, un recull de mots i errades i recomanacions sobre llibres, pel·lícules, música i, fins i tot, llocs d’interès per  visitar.

A final de curs, de la mateixa manera que al curs anterior, podreu veure exposada a l’entrada del centre una mostra dels treballs que s‘hauran realitzat durant el curs.