2a trobada de futbol-sala 18 de febrer

El dilluns 18 de febrer els alumnes de l’extraescolar de futbol del nostre institut varen participar a la segona jornada del torneig de futbol sala que enfronta els equips dels instituts  Rocagrossa i Coll i Rodésde Lloret de Mar, el Serrallarga de Blanes i el Montsoriu d’Arbucies. Una vegada més els nostres alumnes han respost a la trobada amb molt  d’interès. Aquesta activitat de futbol forma part de les activitats que s’organitzen des de l’Associació esportiva de l’Institut Rafael de Campalans dins del marc del Programa del pla català d’esport a l’Escola.

Aquí al nostre institut els alumnes també poden participar en una extraescolar d’activitats aquàtiques que es fa els dilluns a la pisicna d’Anglès amb col·laboració amb l’ajuntament d’Anglès. Properament, a partir del mes d’abril reiniciarem les jornades d’iniciació al piragüisme que es fan a la piscina de Salt i al riu Ter en col·laboració amb el Club de Piragüisme Salt-Ter.