Sortida de fi d’etapa dels alumnes de 4t d’ESO

La vida està formada d’etapes:  unes que tenim ganes de superar i d’altres que ens costa d’assumir.  Cada etapa és un pas que ens permet avançar, que ens ajuda a forjar un camí i que ens obre noves portes. En acabar 4t d’ESO haureu tancat una etapa molt important en les vostres vides, al mateix temps que s’obriran nous camins. Uns continuareu al mateix Institut fent Batxillerat o Formació Professional,  altres anireu a altres centres educatius per continuar-vos formant i, fins i tot, alguns de vosaltres també accedireu al món de treball.  Al llarg de la vostra experiència a l’Institut les professores i els professors us han acompanyat a entendre millor d’allà on venim tots plegats, on estem ara i cap on anem, al mateix temps que han intentat oferir aquell suport emocional que tots necessitem en determinats moments. L’experiència a l’Institut us ha ajudat a ser persones, a tenir un esperit crític i a saber utilitzar les eines que us han de permetre moure-us millor en una societat que vol que esdevingueu ciutadans actius, crítics i creatius.

Per a celebrar aquest fi d’etapa tan esperat i, aprofitant que les mesures per a la contenció de la COVID 19 s’han relaxat, els alumnes de 4t d’ESO van fer una sortida lúdica al Water World de Lloret de Mar, que es va haver de programar en dos dies diferents per haver-se decretat la quarantena en un dels grups classe.  En aquest parc aquàtic situat a la comarca de la Selva,  els alumnes de 4t d’ESO van gaudir de valent baixant pels tobogans d’interminables formes sinuoses, relaxant-se damunt d’unes bombolles d’aigua  efervescents i nedant tranquil·lament per llacs artificials que semblaven paradisíacs. Van ser jornades a l’aire lliure en un entorn natural que van aconseguir estrènyer encara més els llaços que hi havia entre els nois i noies, al mateix temps que, de ben segur, hauran deixat un record inoblidable de l’etapa vital que acaben de deixar enrere.