Prova d’avaluació de 4t d’ESO 2018

Els propers dimarts i dimecres dies 6 i 7 de febrer de 2018 tots els alumnes de 4t d’ESO de Catalunya (hi ha excepcions totals o parcials degudament justificades com, per exemple, els alumnes nouvinguts que tenen un domini insuficient de les llengües de la prova) faran unes proves que avaluaran les seves competències i els coneixements bàsics que han d’haver adquirit en acabar l’etapa en llengua catalana, llengua castellana i llengua estrangera (anglès en el nostre Institut), en matemàtiques i en l’àmbit cientificotecnològic.

Aquestes proves tenen un caràcter informatiu, formatiu i orientador per a l’alumnat, les famílies i els centres. És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes.

El mes de maig convocarem una reunió adreçada a les famílies dels alumnes de 4t d’ESO per comunicar els resultats de les proves. Les dades concretes de cada alumne/a seran confidencials.