L’artista Núria Güell ens visita

Avui ens ha visitat l’artista Núria Güell. Gràcies a una iniciativa del Bòlit, Centre d’Art Contemporani de Girona, l’artista de Vidreres, llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona, formada també a Cuba amb Tania Bruguera, i amb presència en multitud d’exposicions, biennals i museus arreu del món, ha compartit amb nosaltres alguns dels seus projectes artístics. Propostes, totes elles, que ens han permès corroborar com des de l’art podem donar veu a aquells i aquelles que sovint són silenciats, i fins a quin punt els artistes ens poden convidar a reflexionar sobre la realitat i les injustícies, i, alhora, a fer un pas endavant per construir un món millor. L’alumnat present (estudiants d’Història de l’Art de 2n de Batxillerat, membres del Grup +de8, i alumnes de 4t d’ESO treballant en diversos projectes relacionats amb la igualtat de gènere) han gaudit d’allò més amb la visita, i tots plegats ja estem esperant una segona trobada on puguem compartir les interessantíssimes propostes de Núria Güell amb més alumnes del centre.