Els alumnes de l’optativa d’escoles verdes, de 1r d’ESO, han participat en una trobada virtual amb la fundació MONA que ha consistit en una explicació sobre la procedència dels primats que en aquests moments conviuen a MONA.
Ens han informat sobre les condicions d’explotació a les que estaven sotmesos alguns dels primats, com van ser desallotjats dels seus hàbitats i també se’ns ha explicat com tenen cura de la seva rehabilitació després d’haver patit maltractaments per part d’empreses publicitàries, espectacles o simplement com a animals de companyia. Per tot plegat els alumnes s’han proposat col.laborar amb la fundació MONA portant a terme una campanya de recollida de mòbils vells, que no es facin servir, per portar-los a una empresa que els recicla i bonifica econòmicament a MONA. Tot plegat per ajudar als primats que han estat maltractats.
La trobada ha estat molt interessant, els alumnes han fet moltes preguntes i han pogut veure als primats fent les seves activitats diàries.



