
Per tercer curs consecutiu, el nostre institut compta amb una Associació d’Estudiants (ADEC) compromesa amb l’organització de les festes, el voluntariat i la cohesió de tota la comunitat educativa. Avui han celebrat un esmorzar de final de curs en què se’ls ha lliurat un certificat de reconeixement.
Moltes gràcies, ADEC!


