Molt soroll per no res!

Resultat d'imatges de molt soroll per a no res

Quina pena i decepció!  Aquesta va ser una de les frases més sentides ahir al matí, quan els alumnes de batxillerat de l'institut vàrem arribar al TNC a veure una obra de la qual teníem entrades reservades que era Molt soroll per no res de William Skakespeare i ens varen dir que la funció s'havia suspès. El motiu era que un dels actors -com a mínim devia ser el protagonista- s'havia posat malalt, i l'obra no es podia fer.

El que hauria estat tot un teatre ple, la sala gran del TNC, format per alumnes d'un munt d'instituts de secundària de tot Catalunya, es va quedar sense funció amb la comprensible decepció de tots. Ens han dit que ens tornaran els diners de les entrades (és d'esperar, és el mínim), però no ens garanteixen de cap manera que puguem anar-hi un altre dia.

Resultat d'imatges de molt soroll per a no res

Com que ja érem a Barcelona, el que vam fer va ser intentar aprofitar el temps, i vam fer una visita a llocs interessants per a uns estudiants de batxillerat. Vam anar al parc de la Ciutadella i vam conèixer l'edifici del Parlament, des de fora, és clar. Després s'anà al Centre Cultural del Born, tot seguit vam arribar-nos al Fossar de les Moreres perquè els alumnes coneguin de primera mà el que és un espai simbòlic per al poble de Catalunya, i finalment vam fer una visita ràpida a l'església de Santa Maria del Mar, la catedral del poble, en deien.
Bé, doncs, malgrat no haver pogut veure una obra que ens feia molta il.lusió de visionar en directe, vam intentar convertir la mala fortuna en una estada per llocs emblemàtics de Barcelona i pels carrers de la ciutat ben profitosa.
"Falcó de notícies"