Visita de l’alumnat de 1r ESO a l’Institut de Recerca Biomèdica i Centre de Fauna Vallcalent

El divendres 5 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una sortida didàctica a Lleida per fer les següents activitats:

1a Activitat: Visita a l’IRB (l’Institut de Recerca Biomèdica) de Lleida

En aquest Centre l’alumnat va assistir a dos tallers. Un sobre quina és la recerca que s’hi realitza i explicació del què es fa, i un altre, sobre l’observació de cèl·lules vegetals al microscopi òptic i l’extracció d’ADN.

2a Activitat (tarda) : Visita al centre de Fauna de Vallcalent on es va rebre una explicació de la seva feina recuperant fauna i es va fer un itinerari de natura per la zona visitable de les instal·lacions.