PROJECTE AVANCEM

PROJECTE AVANCEM 3r any (Curs 21/22)

Per visualitzar el vídeo de la Jornada, clickeu en aquest enllaç.

Amb motiu del Dia Internacional dels Museus que se celebra el dia 18 de maig, el nostre Centre va organitzar una Jornada per tal de mostrar els productes finals que s’han realitzat durant el darrer any del Projecte TIL-  dins el Programa Avancem.

El nostre Projecte  “Scriptus” estava relacionat amb “La història de l’escriptura al llarg dels anys”, des del l’escriptura egípcia fins a l’era digital, passant per la impremta

Durant tot el dia l’alumnat va poder gaudir de diferents tallers (Escriptura amb plomilla, taller d’alfabet àrab, taller d’escriptura amb màquina d’escriure, braille, taller d’impremta. A més, els alumnes van poder visitar el museu amb els productes finals per racons i van poder enriquir-se de les explicacions dels seus companys/es.
La setmana anterior, el nostre alumnat ja va poder gaudir d’un taller experimental de paper artesanal a càrrec d’ En Diego i  la Mamen, Sastres Paperers.

Gràcies a tots/es per la vostra participació! Ha estat tot un èxit.

PROJECTE AVANCEM 2n any (Curs 20/21)

Projecte de 4t ESO  “Un tastet pels ODS”

Durant el 3r trmestre, l’alumnat de 4t d’ESO ha realitzat el projecte “Un tastet pels ODS”, on s’han treballat els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’agenda 2030 de manera transversal entre diferents matèries (Català, Castellà, Anglès, Socials i Visual i Plàstica)

Producte final comú de totes les matèries: “Jornada per a un món millor”

El passat divendres el nostre Centre va dur a terme la Jornada “Un món millor”. Aquest esdeveniment forma part del Projecte Integrat de Llengües del programa  “AVANCEM” .

Es van dur a terme diferents tallers organitzats per l’alumnat de 4t d’ESO. Felicitem tots els talleristes i els participants per la feina ben feta !

Per altra banda, l’alumnat també va poder assistir a TED talks en directe dels seus companys relacionats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible . A més, per a aquesta jornada els alumnes també van preparar anuncis publicitaris sobre aquesta temàtica.

Aquí en teniu un tastet!

Telenotícies  sobre la comarca realitzats per l’alumnat de 3r d’ESO al Projecte de Centre AVANCEM  Exemple 1 /Exemple 2

Anunci publicitari sobre educació de qualitat

Anuncio publicitario sobre resiliencia