1r ESO

CURS 20/21

Dins de la franja de projectes, l’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat un projecte sobre l’espai. Aquí us deixem un recull dels productes finals.

Molt bona feina!

El nostre viatge pel sistema solar (Treball realitzat pel Damià, Mariona i Candela)

Un viatge espacial per visitar a l’Eusebi, el malvat més temible…  (Treball realitzat per: Martina Monsó, Núria Mayoral i Alejandro Vargas)

Viatge espacial (Treball realitzat per: Halima Laabar, l’Alex Escoll i l’Alex Ortiz)

Viatge per l’espai (Treball realitzat pel Marc, la Lila i la Maria)

Quasi morim a l’espai (Treball realitzat pel Teo, el Néstor i el Tor)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Els alumnes de primer d’ESO durant el segon trimestre han realitzat el projecte “Un viatge sostenible”. Com a producte final havien de fer un tríptic d’una proposta de viatge en un indret del planeta relacionat amb el tipus de clima que els hi havia estat assignat. En el següent link podreu veure el blog de l’agència de viatge amb els tríptics.

Esperem que us agradi “B”agència

Català

Projecte “carrers de l’Alta Ribagorça”

A continuació teniu el recull de descripcions i il·lustracions de diferents carrers dels pobles de la Ribargorça que l’alumnat de 1r. d’ESO de l’Institut del Pont de Suert ha realitzat durant el primer
trimestre del curs 2020-2021. Aquest projecte ha estat elaborat de forma coordinada pels departaments de català i de visual i plàstica.

CURS 18/19

Anglès

L’alumnat de 4t ESO B van preparar un escape room per a l’alumnat de 1r d’ESO.

Ciències

1r ESO. Projecte dels invertebrats